مقايسه قهوه نيترو و كلد برو

در سايت كافه باز ميتوانيد بهترين مطالب راجب قهوه را مطالعه كنيد.

مقايسه قهوه نيترو و كلد برو

۱ بازديد

nitro-cold-brew-coffee

شايد از ديدن اين موضوع كمي تعجب كرده باشيد و تعجب كنيد كه آيا نيترو و كلد برو يكسان نيستند؟ مشكلي كه به اشتباه در بين بسياري از دوستداران قهوه شيوع يافته است ، اگرچه اين دو قهوه شباهت زيادي به هم دارند و اين مشكل در ايجاد اين اشتباه مشترك بي تأثير نيست.

نگاهي كوتاه به قهوه نيترو و كلدبرو بيندازيد
در ابتدا و در وهله اول بايد گفت كه هم قهوه نيترو و هم قهوه سرد با يخ كافي يا تركيب يكسان قهوه و يخ كاملاً متفاوت هستند و ما قبلاً اين موضوع را به طور عميق بررسي كرده ايم.

اگر بخواهيم به طور خلاصه به اين سال نگاهي بيندازيم ، بايد بگوييم كه شما قهوه دم كرده داغ را با يخ به اندازه كافي در يخ مخلوط كرده و سپس از آن استفاده مي كنيد ، اما رد پرونده قهوه دم كرده سرد يا آب سرد موضوع كاملاً ديگري است.

 براي خريد قهوه به سايت كارداركيش (پندار) مراجعه كنيد

روش استخراج كاج سرد روش ديگري داريد و با استفاده از قهوه آسياب شده و مدت طولاني خيساندن آن در آب تصفيه شده كه معمولاً يك شب طول مي كشد ، روش ديگري براي تهيه قهوه خود در نظر داريد.

چندين روش خانگي مختلف براي پخت و پز سرد وجود دارد كه همه آنها از يك فرمول ثابت پيروي مي كنند: آب سرد ، قهوه و دم كشيدن طولاني در شب. تغيير در هر يك از اين عوامل منجر به تغيير غلظت و رنگ نوشيدني مي شود.

در مورد قهوه نيترو مي توان گفت همان قهوه سرد است كه در آن نيتروژن اضافه مي كنيم ، گاهي اوقات وقتي نام نيتروژن را مي شنوند بعضي از مردم از نوشيدن اين قهوه مي ترسند اما بايد بگوييم كه قهوه نيترو از نظر سلامتي كاملاً سالم است ، حتي خواص و فوايد زيادي براي نوشيدن دارد.

وجود كافئين ، آنتي اكسيدان و عناصر كمياب مانند ريبوفلاوين و اسيد پانتوتنيك در اين قهوه شما را به گزينه اي كاملا سالم و مفيد تبديل كرده است.

تفاوت هاي قهوه نيترو و كلد برو
قهوه Nitro و Cold Go هر دو قهوه سرد هستند كه يك تفاوت اصلي و خاص دارند و اين تفاوت ساختار اين نوشيدني ها است كه كاملاً متفاوت است.

در قهوه نيترو ، به دليل افزودن ميليون ها حباب ازت به آن ، بافتي خامه اي در قهوه مشاهده مي كنيد. در حالي كه در قهوه سرد معمولي اين را اصلا نمي بينيد.

اين مهمترين چيزي بود كه شما بايد در مورد اين دو نوشيدني بدانيد ، اما اين تمام ماجرا نبود ، با ما همراه باشيد.

  • قهوه نيترو احساس جذابي را براي اين نوشيدني ايجاد مي كند.
  • قهوه Cold Go عطر و طعم بيشتري را به شما منتقل مي كند.
  • قهوه نيترو بيش از Cold Go حاوي كافئين است.
  • يافتن قهوه نيترو كمي دشوار است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.